Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Klachtnummer
# 541337
Gebruiker
Jongboom2323
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger scant pakket als ongeldig adres en laat het terug sturen naar afzender.
Wanneer ik klantenservice bel en vraag of het pakket niet naar een afhaal punt gebracht kan worden ( bezorger was nog in de buurt ). Laat deze weten eenmaal gescand is er niets meer aan te doen.
Vervolgens dien ik een klacht tegen de bezorger in,En krijg te horen dat intern gekeken wordt of dit wel een klacht is.

De oplossing

Zorgen dat personeel hun werk ( goed ) doet.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het meer dan vervelend is dat uw pakket niet is aangeboden omdat het adres niet correct zou zijn en u daarna ook geen klacht heeft kunnen indienen. Mijn oprechte excuses daarvoor.
    Uw klacht heb ik doorgezonden naar het verantwoordelijke depot zodat de bezorger intern op deze werkwijze zal worden aangesproken. Helaas is het pakket weer afgeleverd bij de verzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen