Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 321632
Gebruiker
Sander_
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Pakket weer niet bezorgd en onterecht door post nl aangegeven dat ik niet thuis ben, terwijl ik gewoon thuis zat te wachten op de bezorger. Elke keer hetzelfde gezeik. Al zovaak klachten over ingediend, maar er is geen enkele verbetering te zien. Nu mag ik mijn pakket zelf gaan ophalen bij een post nl punt, omdat de bezorger te lui is om het pakket aan mijn deur te bezorger. Bedankt post nl.

Gewenste oplossing

Heb al zovaak klachten hierover ingediend. Heeft geen enkele zin. Er wordt niks aan gedaan.
Geboden oplossing
Dit zeggen jullie elke keer.. maar er veranderd niks..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hof,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u tijdens het bezorgmoment thuis was, terwijl de bezorger heeft aangegeven dat deze u niet getroffen heeft. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

    Ik zou graag willen weten of u zowel op 6-9 en op 8-9 thuis was om uw pakket te ontvangen. Ook hoor ik graag of uw bel goed werkt en of u een kennisgeving hebt ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL
  2. Auteur
    Sander_
    Datum
    6/9 was ik inderdaad niet thuis, maar 8/9 was ik de hele dag thuis (heb hele dag gewacht op de bezorger). De bel werkt gewoon goed. Er zat geen briefje in de brievenbus. Hij is dus niet aan de deur geweest.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hof,

    Bedankt voor uw bericht en aanvullende informatie. Uit uw bericht maak ik op dat u op 8 september thuis was om op de bezorger te wachten. Mijn excuses dat de bezorging die dag niet goed is verlopen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met ons heeft opgenomen. Uw melding is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij of zij zal dit verder oppakken en de bezorger aanspreken op de gang van zaken. De leidinggevende handelt dit verder ook af en zal indien nodig passende maatregelen treffen, u zult hierover in eerste instantie zelf geen persoonlijk bericht meer over ontvangen. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres nu weer goed zal verlopen.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen