Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Rebecca2015

Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij Bol.com. Ik heb dit pakket niet ontvangen. Op de status van verzending (op de site van Bol.com), staat vermeld dat het pakket bezorgd is op 16-11-2015 om 17.19 uur. Op dat moment was ik nog aan het werk en was mijn partner met de kinderen bij het voetbal. Ik ben bij de buren geweest, maar zij geven aan dat ze niets hebben aangenomen voor ons. Dit heb ik ook gemeld bij Bol.com, maar zij geven aan dat de betalingsverplichting blijft staan.??. Ik ben hier uitermate geïrriteerd over! Ik heb mijn ongenoegen geuit bij Klacht.nl over Bol.com. N.a.v. mijn klacht ben ik gebeld door Bol.com. De dame die ik sprak gaf aan dat ze mijn standpunt kon begrijpen, maar dat ze niets voor mij kon betekenen. Ik wil graag van Postnl een bewijs van ontvangst incl. handtekening. Die kan men niet overleggen, maar ze proberen mij wel te verplichten om te betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen. De omgekeerde wereld lijkt mij.....

Ik verwacht op zijn minst een excuus en de bevestiging dat er een fout is gemaakt.

Geachte mevrouw Rietbergen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u op 16/11 een pakket had verwacht van Bol.com, maar u deze helaas niet in ontvangst hebt mogen nemen. U geeft aan hiervan melding gemaakt te hebben bij Bol.com, maar zij geven aan niets voor u te kunnen betekenen.

Ik zie in onze administratie dat u bij onze klantenservice een melding heeft gemaakt van dit incident en dat u hier inmiddels eveneens terugkoppeling op heeft gekregen van de uitkomst van dit onderzoek.

Hopende dat we u hiermee naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Ly
    Klantenservice PostNL
    Rebecca2015

U geeft aan dat de klantenservice mij al een bericht heeft gestuurd met een terugkoppeling, echter is ook deze niet door mij ontvangen. Kunt u de mail nogmaals doorsturen?

Bij voorbaat dank.
    Geachte mevrouw Rietbergen,

Ik zie dat bol.com bij ons heeft geïnformeerd over de status van het vermiste pakket. Ik zie ook dat zij daar een terugkoppeling op hebben gehad, hebben ze u daar van op de hoogte gesteld? Ik kan u helaas geen bewijs van ontvangst en/ of handtekening geven, omdat het hier om een standaard zending gaat en niet een verzekerde zending. Heeft u destijds wel een KG-code (niet thuis code) ontvangen?

Ik hoop van u te horen,

Hans