Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 417576
Gebruiker
john
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakketje uit China is niet bij mij bezorgd . Er is geen niet thuis briefje door de bezorger bij mij achtergelaten en ook niet bij mijn buren. Daardoor kon ik het pakketje ook niet ophalen bij bijv. de supermarkt. Het pakketje kostte mij ruim €20,-

Gewenste oplossing

Het pakketje traceren en alsnog afleveren of het geld vergoeden
Geboden oplossing
Het pakket hebben ze niet getraceerd en de €20.- is niet vergoed Post NL neemt dus geen enkele verantwoordelijkheid voor hun fouten!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. De chauffeur heeft geen 'niet thuis'-kaartje achtergelaten bij de mislukte bezorgpoging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u uw pakket bent misgelopen door het niet ontvangen van een 'niet thuis'-kaartje. Ik kan de situatie niet voor u herstellen, maar uw klacht staat wel geregistreerd ter verbetering van de processen van PostNL. Bij toekomstige zendingen zou deze situatie niet meer mogen voorkomen.

    U kunt een passende oplossing met de afzender bespreken, omdat u klant van de afzender bent. Eventueel kan de afzender, conform voorwaarden, een klacht indienen bij de postorganisatie in het land van herkomst.a

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen