Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Trainingspak Adidas

Pakket niet ontvangen en daar ben ik heel kwaad om
Ga vandaag met vakantie en dit pakket had afgelopen zaterdag bezorgd moeten worden.
Mijn track en trace nummer is 3SMLKPL246033861.
Zou tussen 0.8.00 en 18.00 bezorgd worden.
Ik heb de chauffeur door de straat zien rijden als een razende.
De heer had zeker haast.

Uitzoeken waar het pakket nu is

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw brievenbuspakje. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard begrijp ik uw teleurstelling over het feit dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Ik heb de status bekeken en ik zie dat het pakket nog verwerkt en gesorteerd moet worden, vandaar dat de bezorgdatum is doorgeschoven. Een brievenbuspakje wordt uiterlijk binnen 5 bezorgdagen afgeleverd via de postbode. Ik wens u ondanks deze tegenvaller een fijne vakantie. Gelukkig past dit pakket in de brievenbus.