Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Klachtnummer
# 456460
Gebruiker
Trainingspak Adidas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet ontvangen en daar ben ik heel kwaad om
Ga vandaag met vakantie en dit pakket had afgelopen zaterdag bezorgd moeten worden.
Mijn track en trace nummer is 3SMLKPL246033861.
Zou tussen 0.8.00 en 18.00 bezorgd worden.
Ik heb de chauffeur door de straat zien rijden als een razende.
De heer had zeker haast.

De oplossing

Uitzoeken waar het pakket nu is

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw brievenbuspakje. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard begrijp ik uw teleurstelling over het feit dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Ik heb de status bekeken en ik zie dat het pakket nog verwerkt en gesorteerd moet worden, vandaar dat de bezorgdatum is doorgeschoven. Een brievenbuspakje wordt uiterlijk binnen 5 bezorgdagen afgeleverd via de postbode. Ik wens u ondanks deze tegenvaller een fijne vakantie. Gelukkig past dit pakket in de brievenbus.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen