Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

jolmarluc

Post niet bezorgd. Afzender heeft bewijs van opsturen en tijdstip. Pakket is niet aangekomen. Het pakket is Dinsdag 15/04/2014 om 14:00 op de post gegaan.
Klacht ingediend bij Post.nl

zoeken naar bestelde post en alsnog afleveren of de complete schade vergoeden.

jolmarluc
    notitie gestuurd naar Post.nl met vraag over alsnog sturen pakket binnen een week of schadevergoeding van 41 euro
    Geachte heer Van Bezouwen,Ik vind het erg vervelend dat uw pakket niet is aangekomen. Graag ontvang ik de barcode van uw zending. Zo kan ik alle gegevens van uw pakket erbij zoeken. Met vriendelijke groet,Lotte
    jolmarluc
    vraag naar de afzender gestuurd voor barcode
    Barcode gestuurd door afzender: 3SKAAG490713131
    Geachte heer van Bezouwen,Hartelijk dank voor uw reactie, graag bericht ik u als volgt. Ik kan mij voorstellen dat u graag uw zending zou willen ontvangen. Volgens mijn gegevens is de zending op 16 april 2014 afgeleverd en is er ook voor getekend. Op MijnPakket kunt u de handtekening bekijken. Mocht u of een huisgenoot niet voor de zending hebben getekend wil ik u adviseren om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan dan een onderzoek opstarten naar de zending. Uiteraard excuus voor alle onstane ongemakken.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annelies
    jolmarluc
    De afzender heeft het pakket verstuurd. Wij hebben geen pakket ontvangen en al helemaal niet ondertekend. Op Mijnpakket is niks terug te vinden. Wij vinden wij dat u als verantwoordelijke bezorger de gemaakte kosten van ons moet vergoeden.
    Geachte heer van Bezouwen, hartelijk dank voor uw reactie, graag bericht ik u als volgt.Het is begrijpelijk dat het erg vervelend is dat u de zending niet in bezit heeft. De afzender is echter degene welke voor de zending heeft betaald om het te laten bezorgen. De afzender heeft dan ook het recht om een onderzoek op te starten. Ik begrijp uw frustraties, ik kan echter verder niets voor betekenen. Er vanuit gaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annelies
    jolmarluc
    De afzender heeft onderzocht waar het pakket eventueel kan zijn. Het zou ergens in Friesland kunnen rondzwerven. Nu kunnen de volgende zaken gebeurd zijn. Post.nl heeft verkeerd geleverd en de onbekende ontvanger heeft het pakket gehouden, Post.nl heeft het pakket verloren, een derde partij heeft het pakket gestolen, Post.nl heeft het pakket zelf gehouden, Post.nl heeft het pakket ergens liggen. De afzender kan niets doen en is ook niet bij machte iets te doen. Klacht gaat naar KASSA.nl