Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd

content Opgelost
Arjan

PostNL is sinds zondag in het bezit van een pakketje dat voor mij bestemd is.Bezorgmoment was dinsdagmiddag dus ik ben toen speciaal thuis gebleven. Toen het zover was werd het bezorgmoment opeens veranderd naar woensdagmiddag. Ook toen weer gezorgd dat er iemand thuis was. Nu is het vrijdag en staat het bezorgmoment nog steeds op woensdag. Diverse keren contact gehad maar dan krijg je alleen maar te horen dat je geduld moet hebben. Zou ik eens moeten zeggen tijdens mijn werk...

Het bezorgen van mijn pakketje en het nakomen van het afgesproken bezorgmoment. Bezorgmomenten die zomaar veranderen kan gewoon niet. Mensen blijven er voor thuis, gaan eerder naar huis etc.

Geachte heer,

Erg spijtig dat uw pakket now niet verder is in het verzendproces. Volgens mijn gegevens van 12 december is deze zending nog niet bij PostNL aangekomen. Ik raad u aan contact op te nemen met de afzender om een onderzoek te laten starten. Dit kan alleen door de opdracthgever van de zending worden gestart. Ik hoop dat u op die manier uw pakket spoedig in ontvangst mag nemen. U kunt uitgaan van de bezorgindicatie zodra de status op 'bezorger onderweg' staat.