Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 336942
Gebruiker
Arjan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

PostNL is sinds zondag in het bezit van een pakketje dat voor mij bestemd is.Bezorgmoment was dinsdagmiddag dus ik ben toen speciaal thuis gebleven. Toen het zover was werd het bezorgmoment opeens veranderd naar woensdagmiddag. Ook toen weer gezorgd dat er iemand thuis was. Nu is het vrijdag en staat het bezorgmoment nog steeds op woensdag. Diverse keren contact gehad maar dan krijg je alleen maar te horen dat je geduld moet hebben. Zou ik eens moeten zeggen tijdens mijn werk...

Gewenste oplossing


Het bezorgen van mijn pakketje en het nakomen van het afgesproken bezorgmoment. Bezorgmomenten die zomaar veranderen kan gewoon niet. Mensen blijven er voor thuis, gaan eerder naar huis etc.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg spijtig dat uw pakket now niet verder is in het verzendproces. Volgens mijn gegevens van 12 december is deze zending nog niet bij PostNL aangekomen. Ik raad u aan contact op te nemen met de afzender om een onderzoek te laten starten. Dit kan alleen door de opdracthgever van de zending worden gestart. Ik hoop dat u op die manier uw pakket spoedig in ontvangst mag nemen. U kunt uitgaan van de bezorgindicatie zodra de status op 'bezorger onderweg' staat.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen