Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd
Details
Klacht
PostNL is sinds zondag in het bezit van een pakketje dat voor mij bestemd is.Bezorgmoment was dinsdagmiddag dus ik ben toen speciaal thuis gebleven. Toen het zover was werd het bezorgmoment opeens veranderd naar woensdagmiddag. Ook toen weer gezorgd dat er iemand thuis was. Nu is het vrijdag en staat het bezorgmoment nog steeds op woensdag. Diverse keren contact gehad maar dan krijg je alleen maar te horen dat je geduld moet hebben. Zou ik eens moeten zeggen tijdens mijn werk...Gewenste oplossing
Het bezorgen van mijn pakketje en het nakomen van het afgesproken bezorgmoment. Bezorgmomenten die zomaar veranderen kan gewoon niet. Mensen blijven er voor thuis, gaan eerder naar huis etc.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.