Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Jolanda de Haas

Pakket zaterdag 23 mei verzonden. Volgens postnl app zou het dinsdag 26 mei bezorgd worden, maar dit is niet gebeurd. Sindsdien staat in de app dat het bezorgmoment onbekend is. Dit is al 3 dagen zo nu.

Traceren waar mijn pakket zich bevindt

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan in de aflevering van uw pakket. Ik begrijp dat u de zending graag eerder had willen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, we bieden hiervoor echter geen honderd procent garantie. Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en de vele online bestellingen is het drukker dan normaal en zijn vertragingen ontstaan in de verwerking en aflevering van pakketten. Volgens mijn informatie is uw pakket op 29 mei 2020 afgeleverd, ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.