Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd

GaveBrem#372

Op 23-06 2019 pakket besteld bij on-line drogist,dit is aangemeld bij Post NL.Kreeg 24-06 mail van On-line drogist dat er vertraging was bij Post.NL en dat mijn pakket w.s op 25-06 bezorgd zou worden.Onderhand morgen 28-06 en nog steeds geen pakket. Het gaat wel om een bedrag van 145,38P

Zorgen dat het pakket bij mij bezorgd word

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U heeft het pakket op 23 juni besteld, maar deze is nog niet binnengekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat het pakket nog niet is aangekomen. Ik kijk graag met u mee naar de status. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

* De track en trace code van de zending.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Klacht inmiddels opgelost.

Uiteindelijke oplossing Nieuw pakket gestuurd