Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 374016
Gebruiker
GaveBrem#372
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 23-06 2019 pakket besteld bij on-line drogist,dit is aangemeld bij Post NL.Kreeg 24-06 mail van On-line drogist dat er vertraging was bij Post.NL en dat mijn pakket w.s op 25-06 bezorgd zou worden.Onderhand morgen 28-06 en nog steeds geen pakket. Het gaat wel om een bedrag van 145,38P

De oplossing

Zorgen dat het pakket bij mij bezorgd word

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U heeft het pakket op 23 juni besteld, maar deze is nog niet binnengekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat het pakket nog niet is aangekomen. Ik kijk graag met u mee naar de status. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    * De track en trace code van de zending.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    GaveBrem#372
    Datum
    Klacht inmiddels opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GaveBrem#372
Datum
Uiteindelijke oplossing Nieuw pakket gestuurd
Status
opgelost
Beoordeling
happy