Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Monique

En weer zegt postnl langs te zijn geweest zonder een poging tot aanbellen te doen. Wij zijn thuis, jammer postnl bezorger dit is nu al de zoveelste keer.

Vandaag alsnog echt langskomen!!

- Werkt uw deurbel naar behoren?
    - Heeft u een kennisgeving ontvangen?
    - Wat is uw e-mail adres?

Monique
    Bedankt voor uw reactie. De bel werkt zeker naar behoren. Er is geen kennisgevingsbericht achtergelaten. Alleen het bericht via de track en trace dat de bezorger aangaf 'te zijn langsgeweest'. Ik weet zeker van niet aangezien er ook geen kennisgevingbriefje achtergelaten is. Het pakket is de volgende dag pas echt aangeboden. Dit is helaas niet de eerste keer dat dit gebeurt vandaar nu mijn klacht op dit forum.

Geen respons meer gehad