Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 388376
Gebruiker
Monique
Datum
2 reacties

Details

De klacht

En weer zegt postnl langs te zijn geweest zonder een poging tot aanbellen te doen. Wij zijn thuis, jammer postnl bezorger dit is nu al de zoveelste keer.

De oplossing

Vandaag alsnog echt langskomen!!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Werkt uw deurbel naar behoren?
    - Heeft u een kennisgeving ontvangen?
    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Monique
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. De bel werkt zeker naar behoren. Er is geen kennisgevingsbericht achtergelaten. Alleen het bericht via de track en trace dat de bezorger aangaf 'te zijn langsgeweest'. Ik weet zeker van niet aangezien er ook geen kennisgevingbriefje achtergelaten is. Het pakket is de volgende dag pas echt aangeboden. Dit is helaas niet de eerste keer dat dit gebeurt vandaar nu mijn klacht op dit forum.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen respons meer gehad
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?