Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

K. van der Lingen

Ik heb donderdagavond een printer besteld bij een bedrijf in Rotterdam. Bedrijf meldt mij netjes dat pakket verzonden is en geeft Track en Trace code. Pakket verzonden met PostNL.
Track en trace meldt bezorging vrijdag tussen 10.00 uur en 16.00 uur. Om 16.00 uur nog niets ontvangen. Ik kijk op track en trace, tot mijn verbazing staat het pakket vermeld als afgeleverd.
Ik contact klantenservice. Na weer een keuzemenu te hebben doorlopen, krijg ik een mevrouw aan de lijn die mij verteld dat de status afgeleverd is. Als ik aangeef dat dat niet het geval is, verteld ze mij dat de bezorger het per ongeluk fout gescand had, maar een briefje door de deur heeft gedaan omdat ik niet thuis was en morgen wordt het pakket weer bezorgd.
Weer fout, ik ben de hele dag thuis geweest. Nu verteld ze mij dat de bezorger berispt zal worden en morgen wordt het pakket bezorgt. Ik hoef er niet voor thuis te blijven. Ben ik niet thuis, dan kan ik het op een afhaalkantoor afhalen.
Gevalletje diefstal?

Verantwoordelijke geeft bezorger de opdracht op pakket linea recta te bezorgen.

Geachte heer/mevrouw van Lingen,Hartelijk dank voor uw reactie.Graag zou ik van u de barcode van de zending ontvangen, zodat ik u verder van dienst kan zijn.U kunt deze gegevens doorgeven via het klachcompleet formulier op deze site.Zodra ik uw gegevens heb ontvangen, kijk ik één en ander voor u na.Met vriendelijke groet,Iteke
    K. van der Lingen
    Pakket is zaterdag als nog bezorgd. De bezorger hoefde geen handtekening en was de straat al uit.
    Pakket is ondertussen retour afzender omdat het tijdens vervoer beschadigt is geraakt.