Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgt

Shitong

Ik was niet thuis toen mijn pakket was bezorgt e toen ik thuis kwam heb ik mijn bezorging met track en tracé nagetrokken. Er stond dat het was bezorgt op nummer 26, maar ik heb al nagevraagd en zij hebben het niet. Het pakket is erg belangrijk, want er zitten mijn boeken in. Ik heb al gechat net de klantenservice van PostNL maar zij zeggen dat ze er verder niets aan kunnen doen en dat ik maar contact moest opnemen mt Vandijk waar mijn pakket van kwam.

Ik zou graag mijn pakket willen ontvangen zo spoedig mogelijk

Geachte heer, mevrouw Wu,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket bezorgd zou zijn bij de buren op nr. 26, maar dat zij niets hebben ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak!

Voor vragen, klachten of de status van uw boekenpakket voor Van Dijk Educatief neemt u (volgens afspraak tussen PostNL en Van Dijk) contact op met Van Dijk.
    Contactgegevens van Van Dijk kunt u vinden op de website van Van Dijk: www.vandijk.nl

Sarah
    PostNL