Klacht POSTNL: Pakket niet binnen van POST NL

Sannelisa

Bij de Track- en Tracecode staat dat het pakket van POST NL geleverd is door de brievenbus. Er ligt niks in mijn brievenbus en ook niet in een van mijn buren die ik allemaal ben langsgegaan. Ik heb eerder slechte ervaringen gehad met POST NL (Tegen extra betaling in de avond laten leveren en nooit op komen dagen terwijl ik speciaal voor een pakket de hele avond thuis zit) en de klantenservice via telefoon is nooit bereikbaar, het is altijd ''erg druk'' wanneer ik voor de 10e keer bel in een uur. Het is belachelijk. Mijn pakket is spoorloos en de service van POST NL is ronduit slecht.

Pakket z.s.m ontvangen

Geachte heer, mevrouw Schoone,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket niet bezorgd is zoals aangegeven is in de track&trace informatie. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Volgens de track&trace gegevens is uw zending op 25 september in uw brievenbus afgeleverd. Het spijt me om te vernemen dat u het pakket nog niet in uw bezit heeft. Ervaring leert dat een zending in uw situatie vaak alsnog binnen enkele dagen opduikt. Het gaat om een onverzekerd pakket waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Een onderzoek is in deze situatie niet mogelijk. Indien u het pakket op dit moment nog niet hebt ontvangen, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De verzender kan eventueel een klacht bij ons neerleggen en u van een passende oplossing voorzien. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar