Klacht POSTNL: pakket niet gekregen en word vertraagt naar 1 dag

Klachtnummer
# 148848
Gebruiker
Nicosovanna
Datum
1 reactie

Details

Klacht

heb ook thuis zitten wachten op mijn pakket en al hem vandaag binnen krijgen en nou krijg ik dit aflevering 1 dag vertraagd

Gewenste oplossing

graag een oplossing voor vinden aub laat de klant niet zo zitten met een excuus 1 dag vertraagd wij bestellen iets en zorg dat het ook op tijd aankomt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pen,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meer informative wenst te ontvangen omtrent de status van uw pakket.

    Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht:

    - Uw trackingcode (veelal beginnend met 3S).

    Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen