Klacht POSTNL: Pakket niet gekregen

Klachtnummer
# 576394
Gebruiker
Herbertico Ramazan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb volgens mail gekregen dat mijn pakket had bezorgd 10-1-2022 om 11:30
Maar dat was niet zo, ik heb nogsteeds geen pakket gekregen.
Please ik wil weten waar was mijn pakket bezorg aub ASAP.
Tracking nummer.
3STDFS4213432
Beschrijving:
20727223

Gewenste oplossing

Ik wil weten waar was mijn pakket bezorgd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Zojuist hebben wij bovenstaande melding telefonisch besproken. In uw schrijven geeft u aan dat de u de zending niet heeft ontvangen terwijl deze wel als afgeleverd gescand staat. Ik kan mij voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt zeker omdat u de zending snel nodig heeft. Ik bied u dan ook mijn excuses aan voor het ondervonden ongemak.

    Zoals besproken zet ik uw melding door naar de leidinggevende van de bezorger zodat deze gevraagd kan worden waar deze geleverd is. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen