Opgelost door POSTNL: Pakket niet geleverd, ik krijg de schuld voor het niet aanweizg zijn terwijl ik vanaf 11 al wacht!!!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 309991
Gebruiker
O.A.M.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik ben vanaf 11 al aan het wachten en heb zelfs mijn werk afgebeld aangezien iemand aanwezig moest zijn. Pakket zou tussen 11 en 13 bezorgd moeten worden. 4 keer gebeld naar post nl en de laatste gesprek gaven ze zelfs aan dat hij vandaag zeker binnen zou komen dus even moet wachten tot 21:30 (en dat was rond 16:30. Ik krijg nu opeens om 21:16 te horen dat ik niet thuis was? Postbode is zelfs langs geweest en gaf aan dat hij mijn pakket niet had!!! ik vind dit echt niet kunnen. Jullie hebben mijn tijd verspilt. ik kon vandaag net zo goed gaan werken!

De oplossing

Dat laat ik aan jullie over. Zo ga je niet met klanten om, en zeker niet hen de schuld geven van een pakket die niet is aangekomen terwijl ik verdomme al vanaf de ochtend aan het wachten ben.

2 reacties

  1. Auteur
    O.A.M.
    Datum

    Bijlage!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Mohamed,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet hebt ontvangen en dat de bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was terwijl dat dat wel het geval was. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

    Ik zie dat u gister ook al contact hebt gehad met één van mijn collega's van de telefonische klantenservice en dat er een klacht voor u is ingediend tegen de bezorger. De bezorger is hier inmiddels op aan gesproken.

    Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht is opgelost.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
O.A.M.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn pakket is binnen. Ik heb zojuist nog andere klanten gesproken van PostNL die NOGSTEEDS precies het zelfde meemaken. Niet fijn dit.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?