Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd, loze beloftes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 94410
Gebruiker
Robbin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

21 Januari zouden de pakketen geleverd worden, echter bleek een van de zendingen iets te zwaar te zijn en is deze overgedragen aan extra@home.
Het pakket zou vervolgens de 22e in de ochtend bezorgd worden.
Tot op heden heb ik mijn pakket nog niet, en ondanks meer maals bellen per dag, de belofte dat mijn pakket er ieder moment is (chauffeur is onderweg en is om de hoek), terug bel afspraken die niet worden nagekomen, en de 6e vrijdag die eraan komt omdat het pakketje toch echt "vandaag komt"

De oplossing

Het pakket leveren (en ook gewoon netjes een tijd en geen dag deel afspreken, ik heb genoeg dagen gewacht), een excuus welke ik bij mijn werkgever kan neerleggen daar ik nu 6 dagen op rij een vrijdag kan opnemen omdat mijn pakket echt vandaag komt. De rest zal ik maar openlaten maar hier mag zeker iets tegen overstaan ivm alle loze beloftes.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Diepeveen,Bedankt voor uw melding op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat de levering van uw zending op deze manier verloopt en begrijp dat u hier graag zo snel mogelijk een oplossing voor wilt. Dergelijke producten worden echter niet door PostNL zelf bezorgd maar door de vrachtdienst Extra@Home. Ik kan hierin tot mijn spijt geen actie voor u ondernemen. Voor verdere informatie over het uitreiken adviseer ik u dan ook contact op te nemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363774. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Tamar
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Robbin
    Datum
    Jammer van het kastje naar de muur effect bij het nummer van Extra@Home kunnen ze ook niets doen (laat staan afspraken maken).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robbin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen