Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd

Klachtnummer
# 627784
Gebruiker
Samuel Da Costa
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goed dag ..ik heb aan pakket besteld...maar de.pakket staat bij nlamsa Amsterdam all paar dagen ....wanner wordt geleverd...
Alvast bedankt Samuel da costa

Gewenste oplossing

Mij pakket leveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik lees dat u vraagt naar de status van uw importzending. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

    Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik de tracking code van de betreffende zending.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen