Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd door Post NL met de vermelding dat ik niet thuis was, pertinent niet waar

Klachtnummer
# 541286
Gebruiker
Paul Bekker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet geleverd door Post NL met de vermelding dat ik niet thuis was, pertinent niet waar

De oplossing

Voortaan pakket op afgesproken tijd leveren en als dat een keer niet lukt er niet omheen draaien en keihard liegen dat ik niet thuis was!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat vervelend dat onze pakketbezorger onterecht de melding heeft gemaakt dat hij u gemist heeft. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Na uiterlijk 18-06 zou u hier geen last meer van mogen ondervinden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen