Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd door Post NL met de vermelding dat ik niet thuis was, pertinent niet waar

Paul Bekker

Voortaan pakket op afgesproken tijd leveren en als dat een keer niet lukt er niet omheen draaien en keihard liegen dat ik niet thuis was!!!

Wat vervelend dat onze pakketbezorger onterecht de melding heeft gemaakt dat hij u gemist heeft. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

Na uiterlijk 18-06 zou u hier geen last meer van mogen ondervinden.