Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd en onterecht geretourneerd

# 432002
OogaBoog#15

Ik had een pakket verstuurd naar Roemenië, hij werdt dus niet bezorgd omdat het systeem een U als een V gelezen. Verder dus contact opgenomen met de klanten service, het adres zou gecorrigeerd worden, dit is ook niet gedaan. De bezorger heeft ook niet eens de moeite gedaan om het adres te vinden met de postcode die duidelijk op de doos vermeld stond, dit vindt ik vrij bizar. Hierdoor is het pakketje bij een DPD pickup point gekomen, nadat de ontvanger contact had opgenomen met het depot werdt er gezegd dat het pakket al geretourneerd was. Ik (de afzender) heb dus weer contact opgenomen met de klantenservice en die zei dat hij er nog wel lag. Uiteindelijk is het pakketje retour gestuurd vanwege 1 letter. Nu heeft is het DPD ook gelukt om het pakketje bij het verkeerde adres te bezorgen. Nu ben ik dus ook mijn pakket kwijt.

-Dat mijn pakket wordt opgespoord en geleverd bij het juiste adres.

-Een kostenvergoeding vanwege onterechte retour.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Begrijpelijk dat u graag wilt weten waar uw pakket is gebleven. Zo te zien heeft u hier eerder deze week contact met mijn collega's via Twitter gehad, welke direct een onderzoek voor u hebben gestart. Hierdoor kan ik geen nieuw onderzoek voor u starten en zullen we het lopende onderzoek af moeten wachten. Normaliter wordt er na het starten van dit onderzoek binnen 12 werkdagen contact opgenomen om de bevindingen en eventuele vervolgstappen te bespreken.

OogaBoog#15
Pakket is al geretourneerd, onderzoek kan daardoor niet plaatsvinden, echt triest.