Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd hoewel track trace zegt van wel.

Peppie

Volgens track trace moet pakket in de brievenbus zitten, maar die is leeg vwb pakket. Wel andere post.

Graag alsnog leveren

Pakket opsporen en alsnog leveren.
Indien dit niet lukt, volledige financiele compensatie

Peppie
    Wat een losers, om niet hier te reageren.
    Moeilijk om publiekelijk te vertellen dat jullie je versntwoording niet nemen!
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht en update. Uit uw melding maak ik op dat uw zending niet in uw brievenbus zit, terwijl de status op Track & Trace aangeeft dat de zending afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

We reageren op iedere klacht, echter niet altijd per direct. Indien u direct een reactie wenst kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Volgens mijn informatie heeft u op 13 september reeds contact met ons gehad via een ander kanaal om een klacht te melden. Door middel van uw melding is de manager van de bezorgafdeling op de hoogte gebracht. Hij of zij zal ervoor zorgen dat er extra aandacht wordt besteed aan de bezorging op uw adres. Omdat het om een onverzekerd pakket gaat, waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is, kunnen we geen officieel onderzoek instellen. U zult over de melding daarom verder geen persoonlijk bericht meer ontvangen. Indien u de zending nog niet in uw bezit heeft raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing en eventueel een vergoeding.

De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending en is hun klant. U bent klant van de afzender en heeft met de verzender een afspraak over de levering van uw zending, u heeft de verzender betaald. De verzender kan in bepaalde situaties eventueel een onderzoek laten opstarten bij zijn of haar eigen post organisatie en kan daar wellicht in aanmerking komen voor een vergoeding. Via een onderzoek vanuit de verzendende postorganisatie kan indien nodig contact worden gelegd met PostNL voor verdere navraag. Het spijt me dat ik hierin verder geen actie voor u kan ondernemen. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.