Klacht POSTNL: Pakket Niet geleverd vanuit buitenland

Klachtnummer
# 299341
Gebruiker
JuupPikkemaat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket geleverd aan het adres. AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
Hallo, Ik heb recent een pakket bestelt uit het buitenland, nu staat er dat het afgeleverd is aan het bovenstaande adres.

De oplossing

Waar is het/waar kan ik het ophalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Pikkemaat,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket bij het Amsterdam International Mail Centre zou zijn afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten waar uw pakket is en waar u het kunt ophalen. Graag geef ik u een toelichting.

    Vanuit het Internationale Sorteercentrum wordt het pakket verzonden en verder verwerkt in ons sorteerproces. U hoeft daar geen pakketten af te halen. Ik ga er vanuit dat uw zending is afgeleverd bij een afhaallocatie. Normaal gesproken kunt u zelf de locatie vinden via de website www.internationalparceltracking.com door daar de code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Als uw pakket bij ons bekend is verschijnt meer informatie in beeld. Als het niet lukt via deze website kijk ik graag de status voor u na. In dat geval ontvang ik graag de track&trace code van uw pakket.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen