Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd.Status wel geleverd.

Klachtnummer
# 158909
Gebruiker
Ilona
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Had bij bol.com een game besteld.Die zou de dag van release bezorgt worden.
Helaas niks bezorgd.
Als het een dag later zou zijn,geen probleem.
Maar het erge vind ik dat er bij status staat dat hij WEL is geleverd.
Dit is dus niet het geval.
Heb een klacht ingediend bij bol.com en ze hebben me verteld dat het pakketje is zoekgeraakt.
Heb geen vertrouwen meer in de postbodes.
Stelen wat ze kunnen stelen.

De oplossing

Ontslaan desbetreffende postbode

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Soeters,

    Ik begrijp uit uw verhaal dat uw spel "The Division" niet bij u thuis is aangeboden.

    In mijn systeem zie ik dat dit een brievenbuspakje betreft. Deze krijgt automatisch om 18.15 een scan voor afgeleverd omdat de postbezorger geen scanner heeft. Als u het dus niet heeft zoals u aangeeft, zal de bezorger er de dag erop nog eens mee langsgaan, of het gaat binnen enkele dagen via de pakketpost. Dit laatste gebeurt wanneer het pakje niet veilig door de bus zou passen.

    Ik verwacht dus dat dit pakje er nu zou moeten zijn. Als dat het geval is, zou ik dit graag van u horen.
    Ik hoop u voor nu ook voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Jos
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen