Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd

Klachtnummer
# 15847
Gebruiker
Rick Dogger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al drie weken zit ik te wachten op de levering van mijn pakket. Ik heb een fout gemaakt door twee letters in de postcode om te draaien. Stom. contact opgenomen met de afzender en post.nl. Antwoord: lossen we op, de volgende dag wordt het bezorgd.
Dat is inmiddels drie weken geleden. Vanuit postnl krijg je geen fatsoenlijk antwoord, zij verwijzen je door naar de afzender.
De afzender geeft aan meerdere malen bij post.nl geklaagd te hebben, beloftes zijn gemaakt dat ze teruggebeld zouden worden, maar daar blijft het bij. Zelf contact zoeken met de Post heeft geen niet, ze hebben te kennen gegeven geen antwoord meer te geven over dit onderwerp.

Ik vind het echt stuitend hoe dit bedrijf met haar klanten omgaat. Ik heb nog steeds geen zicht wanneer mijn pakket geleverd wordt.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Dogger,Hartelijk dank voor uw reactie,Ik begrijp dat de zending inmiddels wel bij u is afgeleverd. Zoals u zelf al aangaf heeft dit erg lang geduurd!Ik wil u namens PostNL dan ook excuses aanbieden voor het onstane ongemak.
    Wij hopen u uiteraard in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen