Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd

content Niet opgelost
Fopfodey

Pakket klaarblijkelijk nog bij douane. Zowel winkel als postnl kunnen tot op heden niks doen en wijzen naar elkaar. Ik wacht inmiddels al een maand op mijn pakket. Nummer is LX807790217NL.

Pakket leveren

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. U wacht al een maand op uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u het wachten inmiddels wel een beetje zat wordt. Helaas is uw pakket niet te traceren binnen de systemen van PostNL. Mogelijk is uw pakket nooit in Nederland aangekomen. Om deze reden kunt u het beste contact opnemen met de afzender van het pakket. De afzender zal u een passende oplossing kunnen bieden. Tevens kan de afzender, conform voorwaarden, een onderzoek starten bij de postorganisatie in het land van herkomst.