Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 405425
Gebruiker
Fopfodey
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket klaarblijkelijk nog bij douane. Zowel winkel als postnl kunnen tot op heden niks doen en wijzen naar elkaar. Ik wacht inmiddels al een maand op mijn pakket. Nummer is LX807790217NL.

Gewenste oplossing

Pakket leveren
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. U wacht al een maand op uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is begrijpelijk dat u het wachten inmiddels wel een beetje zat wordt. Helaas is uw pakket niet te traceren binnen de systemen van PostNL. Mogelijk is uw pakket nooit in Nederland aangekomen. Om deze reden kunt u het beste contact opnemen met de afzender van het pakket. De afzender zal u een passende oplossing kunnen bieden. Tevens kan de afzender, conform voorwaarden, een onderzoek starten bij de postorganisatie in het land van herkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen