Klacht POSTNL: pakket niet geleverd

JPLint

pakket uit Engeland sinds 26 november 2019 in Nederland
Royal Mail verwijst naar postnl en dan houd het weer op

zorgen dat het pakket geleverd wordt binnen de overeenkomst duur.
Er wordt weer voorbij gegaan aan de vraag. Dat de consument alleen het standaard riedeltje krijgt te horen...….. is bij de douane blijven liggen Toen het poststuk eindelijk te traceren was: ma 2 dec. 2019 11:50 NL Bezorger is onderweg ma 2 dec. 2019 11:27 NL Zending is gesorteerd zo 1 dec. 2019 23:23 NL Zending is gesorteerd zo 1 dec. 2019 23:23 NL Zending is ontvangen door PostNL di 26 nov. 20:27 NL Zending door douane vrijgegeven in land van bestemming di 26 nov. 20:26 NL Zending ontvangen in land van bestemming Chat 08439344 dd 29 11 2019...… Er ontbreken gegevens u moet met nadere gegevens aanleveren via,,,, echter toen waren de gegevens nog niet te zien. En het gegeven website adres was voor pakketten BUITEN de EU,,,, DE BREXIT Is nog niet aan de orde de overeenkomst duur met het VK is 3 tot 5 werkdagen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitendland. Uw pakket is op 26 november in Nederland, maar daarna heeft u niets meer vernomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u zich zorgen maakt over de bezorging van dit pakket. Uw pakket moest nog door de douane aan PostNL overgedragen worden. Dat heeft enige tijd in beslag genomen. Gelukkig kan ik u melden dat de chauffeur vandaag, 2 december, met uw pakket onderweg is.