Klacht POSTNL: pakket niet geleverd

Klachtnummer
# 286292
Gebruiker
Klagertje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 8 december mijn pakketje besteld, sinds 15 december de status “ preadvised” tot op heden. Waar blijft mijn pakketje track and trace code =
LX235609676NL. Gaarne zsm antwoord.

Gewenste oplossing

Gaarne uitzoeken waar pakket verblijft en hoe lang het nog duurt voordat het bezorgd wordt.
Gelieve mij zsmhierover te mailen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Keldermann,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Graag geef ik u meer informatie.

    Pre-advised houdt in dat de afzender het pakket al wel verzendklaar heeft gemaakt, maar dat het pakket nog niet bij het postbedrijf is afgegeven. Mocht de status niet spoedig veranderen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen