Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd

Céline

Hallo,
Op 9 januari is mijn pakket thuis geleverd, maar op dat moment was ik niet thuis. Via de code op het kaartje heb ik online aangegeven het pakket op te willen halen bij een PostNL-punt. Kreeg een mail terug dat het niet gewijzigd kon worden, op internet staat dat het wel gewijzigd is. Ondertussen zijn we twee weken verder en heb ik niets meer van het pakket vernomen. Op de site staat hij als onbekend verzenddatum. Waar is mijn pakket nu?
Hartelijke groet, Céline

Ik wil mijn pakket graag laten bezorgen.

Beste Céline,Hartelijk dank voor uw melding.Ik zal uw melding op deze site verwerking naar een melding in onze eigen systemen en wil u verzoeken de afzender ook een officiele navraag op te laten starten bij PostNL.Ik hoop dat deze acties er voor zorgen dat u snel duidelijkheid heeft over waar de door u verwachte zending is gebleven.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Céline
    Tot op heden heb ik nog niets gehoord van het pakket. Is hij al ergens gesignaleerd? Jammer dat het ook op deze manier niet lukt om verder te komen met de klacht..
    Geachte mevrouw Van Vossen,Spijtig om te horen dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen.Wij verwijzen u naar de afzender omdat die, als opdrachtgever, PostNL Pakketten uit kan laten zoeken wat er met de zending is gebeurd. De afzender kan vervolgens u weer op de hoogte stellen van de uitkomst van het onderzoek. Als u schade heeft geleden, kunt u dat opnemen met de afzender.Met vriendelijke groet,Mina