Klacht POSTNL: pakket niet geleverd

Klachtnummer
# 468848
Gebruiker
A Laan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket weg. We bellen al 5 dagen met post.nl verzender en de ontvanger ik. En iedere x krijgen. We een ander antwoord..verzender kreeg mededeling dat er nu een onderzoek werd gedaan was vanmorgen vanmiddag kreeg ik te horen het zit nog in het sorteerproces.en vanavond kreeg ik als antwoord dat ik nu wel een onderzoek moest hebben want het pakket was wel lang onderweg!

De oplossing

mijn pakket leveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie aan de hand van mijn administratie inderdaad dat u meerdere malen contact heeft gehad met onze klantenservice en daar heb ik ook de Track & Trace van de zending teruggevonden. Helaas zie ik nog geen update in de status. De afzender kan contact met ons opnemen om een onderzoek in te laten stellen en ik adviseer u om in contact te blijven met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee en de verzender is onze opdrachtgever.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?