Klacht POSTNL: pakket niet geleverd

A Laan

Pakket weg. We bellen al 5 dagen met post.nl verzender en de ontvanger ik. En iedere x krijgen. We een ander antwoord..verzender kreeg mededeling dat er nu een onderzoek werd gedaan was vanmorgen vanmiddag kreeg ik te horen het zit nog in het sorteerproces.en vanavond kreeg ik als antwoord dat ik nu wel een onderzoek moest hebben want het pakket was wel lang onderweg!

mijn pakket leveren

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie aan de hand van mijn administratie inderdaad dat u meerdere malen contact heeft gehad met onze klantenservice en daar heb ik ook de Track & Trace van de zending teruggevonden. Helaas zie ik nog geen update in de status. De afzender kan contact met ons opnemen om een onderzoek in te laten stellen en ik adviseer u om in contact te blijven met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee en de verzender is onze opdrachtgever.