Opgelost door POSTNL: Pakket niet geleverd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 432079
Gebruiker
Veronique Gebruiker1537172588
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een bakplaat besteld. Krijg sinds anderhalve week dagelijks mail, pakket wordt morgen (soms vandaag) bezorgd tussen die en die tijd. Daarna krijg ik telkens mail zending vertraagd. Alles stappen zijn doorlopen bij post nl maar krijg pakje niet thuis. Na contact met klantenservice moet ik zelf bedrijf waar ik besteld heb benaderen zodat zij een onderzoek kunnen gaan starten bij post nl. Bedrijf zit in België en is op dit moment niet (goed) bereikbaar. Heel vervelend dat post.nl mijn pakket niet wil 'zoeken' als ik daarom vraag. Zij zien ook dat ik dagelijks 2 x mail krijg van hun en ook een bevestiging heb van aankomst in hun depot. Is tuurlijk wel betaald Inclusief verzendkosten. Baal hier echt van. Graag pakket leveren!!!

De oplossing

Pakket leveren!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Veronique Gebruiker1537172588
    Datum
    Tot mijn verbazing net geleverd, na wederom mail levering vertraagd.
    Bestelde in goede orde ontvangen nu. Klacht opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Veronique Gebruiker1537172588
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?