Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd

Judith51081

Achter houden van pakket. Deze is donderdag avond bij ze afgeleverd, ik heb een track en tracé code gehad, maar ze zeggen dat ze het pakket niet binnen gekregen hebben.
Je neemt contact op met de klantenservice maar deze reageren pas twee uur later.

Zsm reactie waar het pakket is track en tracé doet het niet. En per direct afleveren.
Meer mensen op de klantenservice aannemen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het pakket is op volgens u op 11 juli bij ons aangekomen, maar nog niet bij u bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u het pakket graag snel wilt ontvangen. Ik zie in de track en trace dat het pakket op 11 juli bij ons is voorgemeld. Echter is het pakket pas in het sorteercentrum verwerkt op 15 juli. Ik zie dat de bezorger momenteel onderweg is met het pakket. Ik verwacht dat u het vandaag kunt ontvangen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.