Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd

Dierentjes17

Ik heb iets uit china besteld en na lange tijd staat er dat het pakketje is afgeleverd maar ik heb het niet ontvangen.
Tracking code: LX060174247CN

Geachte mevrouw Basghir,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een zending uit het buitenland afgeleverd zou zijn maar dat dit niet het geval is.

Ik heb voor uw gekeken naar de zending en ik zie dat de zending naar een afhaallocatie is gestuurd. Ik zie ook dat deze zending daar is opgehaald door de geadresseerde.

Ik heb net het adres gecontroleerd van de zending en van het door u opgegeven adres en deze komen niet overeen. U kunt het beste contact opnemen met de afzender.

Jurgen
    PostNL
    Dierentjes17
    Hoi,
    Welk afhaallocatie is het opgehaald?

Geachte mevrouw Basghir,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het pakket is opgehaald bij een afhaallocatie in de plaats de Mortel, Noord-Brabant. Gezien u in de provincie Utrecht woont, lijkt dit pakket niet voor u bestemd te zijn. Wellicht heeft de afzender u verkeerde trackingcode gestuurd of het adres verwisseld. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie en een passende oplossing. Omdat u de klant van de afzender bent en niet van ons, is de afzender hiervoor verantwoordelijk.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Minke