Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd

Klachtnummer
# 288873
Gebruiker
Dierentjes17
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb iets uit china besteld en na lange tijd staat er dat het pakketje is afgeleverd maar ik heb het niet ontvangen.
Tracking code: LX060174247CN

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Basghir,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een zending uit het buitenland afgeleverd zou zijn maar dat dit niet het geval is.

    Ik heb voor uw gekeken naar de zending en ik zie dat de zending naar een afhaallocatie is gestuurd. Ik zie ook dat deze zending daar is opgehaald door de geadresseerde.

    Ik heb net het adres gecontroleerd van de zending en van het door u opgegeven adres en deze komen niet overeen. U kunt het beste contact opnemen met de afzender.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL
  2. Auteur
    Dierentjes17
    Datum
    Hoi,
    Welk afhaallocatie is het opgehaald?

  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Basghir,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Het pakket is opgehaald bij een afhaallocatie in de plaats de Mortel, Noord-Brabant. Gezien u in de provincie Utrecht woont, lijkt dit pakket niet voor u bestemd te zijn. Wellicht heeft de afzender u verkeerde trackingcode gestuurd of het adres verwisseld. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie en een passende oplossing. Omdat u de klant van de afzender bent en niet van ons, is de afzender hiervoor verantwoordelijk.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Minke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?