Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd

Klachtnummer
# 646044
Gebruiker
Wessel Rosheuvel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2 van mijn bestellingen zijn niet aangekomen in 1 week tijd. De postnl klantenservice komt met een zwak excuses en geen oplossing. De webshops waar ik het besteld heb sturen een nieuwe. Maar toch is 200 euro aan waarde verdwenen binnen postnl verantwoordelijkheid.

Gewenste oplossing

Ze regelen direct een andere bezorger zodat ze zich aan de afgesproken leverdatum houden.

Ze moeten stoppen met per pakket uitbetalen waardoor er te strenge targets zijn bij de bezorgers. Dit zorgt voor een slechte service van de bezorgers.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat uw zending niet is aangekomen en dat er reeds een nieuw pakket naar u is verzonden. Mijn excuses voor dit ongemak.

    Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen?

    - De track en trace code van het betreffende pakket.

    U kunt de informatie opsturen door binnen 5 dagen op dit bericht te reageren.
    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen