Klacht POSTNL: Pakket niet geleverd

Klachtnummer
# 386947
Gebruiker
Isamuhaxhiri
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket na 2 maanden niet ontvangen geen updates...

De oplossing

Zorgen dat ik het pakket ontvang

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending vanuit het buitenland. Deze is na twee maanden nog steeds niet aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het duurt inderdaad al een hele tijd. Ik heb verder ook geen updates meer sinds 1 juli. In dit geval raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. Die kan volgens internationale afspraken een onderzoek laten starten en wellicht kunnen zij u alvast een nieuwe zending toesturen of hebben ze een andere oplossing voor u. Uiteraard excuses voor het ongemak dat is ontstaan.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen