Klacht POSTNL: Pakket niet gevonden bij buren

Klachtnummer
# 271595
Gebruiker
Evi9102
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag kreeg ik een melding dat mijn pakket bezorgd was bij de buren, op een tijdstip dat ik gewoon thuis was en de bel zeker weten niet gegaan is. Ik heb ook geen briefje in de brievenbus gekregen, alleen een mailtje dat mijn pakket bij de buren aan de andere kant van de straat was bezorgd. Bij dit nummer was echter geen pakketje bezorgd en bij alle buren om mijn huis ook niet. De bezorger is dus helemaal niet bij mijn huis geweest, en ik heb geen idee waar mijn pakket nu is, terwijl ik het dringend nodig heb.

De oplossing

Ik wil graag weten waar mijn pakket ligt en waarom de bezorger niet bij het afleveradres is geweest, aangezien andere pakketjes en gewone post wel gewoon bezorgd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Dijcks,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u via een e-mail bericht kreeg dat uw pakket is afgeleverd bij de buren van een huisnummer aan de andere kant van de straat. Het spijt me te vernemen dat uw pakket niet op dat adres aanwezig bleek te zijn. Allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice hebt opgenomen. Mijn collega heeft uw klacht doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling, hij of zij zal verdere actie ondernemen en de bezorger aanspreken. Ik hoop van harte dat dit iets oplevert en dat u het pakket alsnog in ontvangst kunt nemen. Indien u de zending niet spoedig in uw bezit heeft adviseer ik u contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Nogmaals mijn excuses voor de overlast die u hiervan ondervindt.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen