Klacht POSTNL: pakket niet goed bezorgd

ingrid47

mijn pakket is al twee keer bij de buren bezorgd terwijl het alleen aan mij bezorgd mocht worden en ik was thuis dit klopt niet

dat het de volgende keer wel goed gaat, betaal er extra voor

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er al twee keer een pakket bij de buren is afgeleverd, terwijl dit niet toegestaan was. Bovendien was u zelf gewoon thuis. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor deze manier van afleveren. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht door te kunnen geven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de Track & Trace-codes van de pakketten?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra de gevraagde informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren