Klacht POSTNL: pakket niet meer te traceren

s

volgens TT zou mijn pakket afgelopen woensdag geleverd worden, maar er bleef ook de melding staan "in sorteercentrum" , nu kan er helemaal niet geleverd worden. ik moest contact opnemen met klantenservice, dit gedaan, krijg ik weer 0 aan info en moet de afzender contact opnemen met de klantenservice, zo slecht dit, voor mij wat waardevols wat gewoon niet te traceren valt, geld weg, product weg, geen info postnl. Afzender reageert niet meer, top!

duidelijkheid geven wat er aan de hand is, en mijn pakket gewoon bezorgen, het is er volgens TT ook gewoon geweest.

s
    Inmiddels wel zelf nog contact gezocht met Postnl, ze zijn in onderzoek, maar ik weet nog steeds niets.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Informatie uitwisseling inzake een onderzoek verloopt enkel tussen PostNL en de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL. De afzender kan u vervolgens op de hoogte stellen als geadresseerde. Ik wil u daarom vriendelijk verzoeken graag contact op te nemen met de afzender.

Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is geweest voor u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

s
nee er is niets opgelost, afzender heeft helemaal niets gehoord van postnl en mijn pakket met goederen is nog steeds zoek. geen stijl om je er zo vanaf te maken.