Klacht POSTNL: pakket niet naar adres maar ombekend postadres gestuurt

lian1990

ik had een fietjes besteld via marktplaats netjes verzonden track en trace gehad.
2 keer vertraging opgelopen cotact opgenomen eerste keer zij iemand dat pakkeet op afdeling lag waar pakket liggen die geen duidelijke adres hebben die man vond dat ook raar omdat hij duidelijk me adres zag.
vanochtend weer gekeken was die om 05.40 afgeleverd gebeld met postnl weer zij vertelenden me dat op een postadres was afgeleverd.
hoe ze er bij komen geen idee is zelf niet eens in breda.

dat pakket terug komt wat als je op de track en trace klik staat er duidelijk mijn adres

Geachte mevrouw Pekx,Ik vind het erg vervelend dat u uw pakket met verzendcode 3SKABA234184158 nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.Helaas kan ik met deze verzendcode niet achterhalen waar het pakket momenteel is. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender. Als opdrachtgever van PostNL kan hij/zij een formeel onderzoek naar deze zending aanvragen.Uit mijn gegevens blijkt dat de afzender inmiddels een onderzoek is opgestart. Voor informatie kunt u dus contact opnemen met de afzender.Met vriendelijke groet,Jolanda
    lian1990
    de afzender en ik hebben meer demalen contact gehad met postnl.
    eerst word er gezecht dat het afgeleverd is bij een postbus. en nu is het kwijt hoe kunnen jullie een driewieler kwijt zijn en waarom word er een pakkeet op een postbus afgeverd die niet bekend is en niet eens mijn of zijn adres is wij willen gewoon het pakket terug al moeten we het zelf ophalen ergens dat is geen probleem maar dit kan gewoon niet. als je de track en trace heb staat mijn adres is breda en geen postbus
    Geachte mevrouw Pekx,Ik begrijp dat het zeer vervelend is dat de zending nog niet boven water is. Het onderzoek is echter nog niet afgerond, afhandeling zal plaatsvonden tussen de onderzoeker en de afzender. U wordt door ons niet op de hoogte gebracht van het onderzoek, ik verzoek u voor meer informatie contact met de afzender te onderhouden.Met vriendelijke groet,Francis
    lian1990
    postnl is een bedrijf waar je totaal niet veder mee komt je praat tegen een muur