Opgelost door POSTNL: Pakket niet netjes afgeleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 343958
Gebruiker
MandyBosch
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn pakket werd afgelopen gisteren, zaterdag 12 januari 2018, bezorgd. Ondanks dat de pakketbezorger moet hebben gezien dat er iemand thuis was, zette hij de auto naast de deur (lange oprit), trok de deur los en gooide het pakketje zo de hal in, daarna smeet hij de deur dicht en reed snel weg. Ik liep al naar de deur om het pakketje aan te nemen, hier werd niet even op gewacht. We hebben veel ramen dus hij moet mij hebben zien lopen.

De oplossing

Aanspreken van de pakketbezorger, onfatsoenlijk gedrag en omgang met het pakket. Zou niet moeten op deze manier, zijn wel spullen van een ander.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bosch,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop de bezorger uw pakket heeft bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw e-mail adres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb een klacht aangemaakt. U zal hier geen verdere terugkoppeling over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en de zal dit bespreken met de bezorger om dergelijk gedrag voortaan te voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MandyBosch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik werd gebeld en zo werd er wat meer informatie gevraagd. De meneer die ik aan de telefoon had kon op die manier degene opsporen die op deze dag bij ons het pakketje had bezorgd. Nette regeling, wat verder het beleid is is mij niet duidelijk.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen