Opgelost door POSTNL: Pakket niet netjes afgeleverd

MandyBosch

Mijn pakket werd afgelopen gisteren, zaterdag 12 januari 2018, bezorgd. Ondanks dat de pakketbezorger moet hebben gezien dat er iemand thuis was, zette hij de auto naast de deur (lange oprit), trok de deur los en gooide het pakketje zo de hal in, daarna smeet hij de deur dicht en reed snel weg. Ik liep al naar de deur om het pakketje aan te nemen, hier werd niet even op gewacht. We hebben veel ramen dus hij moet mij hebben zien lopen.

Aanspreken van de pakketbezorger, onfatsoenlijk gedrag en omgang met het pakket. Zou niet moeten op deze manier, zijn wel spullen van een ander.

Geachte heer/mevrouw Bosch,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop de bezorger uw pakket heeft bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Uw e-mail adres

Geachte mevrouw,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb een klacht aangemaakt. U zal hier geen verdere terugkoppeling over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en de zal dit bespreken met de bezorger om dergelijk gedrag voortaan te voorkomen.

MandyBosch
Ik werd gebeld en zo werd er wat meer informatie gevraagd. De meneer die ik aan de telefoon had kon op die manier degene opsporen die op deze dag bij ons het pakketje had bezorgd. Nette regeling, wat verder het beleid is is mij niet duidelijk.