Klacht POSTNL: Pakket niet of te laat geleverd.
Details
De klacht
Mijn pakket zou volgens track en trace op 4-4-2016 tussen 13.30 en 14.30 afgeleverd worden, dus ik netjes thuisblijven. Om 17.00 uur nog maar een keer gekeken op de computer, en het pakket stond nog op onderweg. Om 19.50 maar even een chat opgestart met een medewerker van postnl om te vragen hoe het met mijn pakket zit, (een probleem op het sorteercentrum nog even geduld hebben) Pardon! nog even geduld hebben dit is de tweede keer in een maand dat ik voor Jan met de korte achternaam vrij neem om een pakket dat verstuurd wordt met postnl te ontvangen. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in postnl. Bovendien vindt ik het niet netjes dat de chatmedewerker mij direct met je en jouw aanspreekt, misschien wat ouderwets maar het getuigd niet echt van normen en waarden postnl.De oplossing
De etiketten van het chatpersoneel zou een opfriscursus kunnen gebruiken, en de volgende keer graag het pakket volgens track en trace afleveren.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.