Klacht POSTNL: Pakket niet of te laat geleverd.

Ttl62

Mijn pakket zou volgens track en trace op 4-4-2016 tussen 13.30 en 14.30 afgeleverd worden, dus ik netjes thuisblijven. Om 17.00 uur nog maar een keer gekeken op de computer, en het pakket stond nog op onderweg. Om 19.50 maar even een chat opgestart met een medewerker van postnl om te vragen hoe het met mijn pakket zit, (een probleem op het sorteercentrum nog even geduld hebben) Pardon! nog even geduld hebben dit is de tweede keer in een maand dat ik voor Jan met de korte achternaam vrij neem om een pakket dat verstuurd wordt met postnl te ontvangen. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in postnl. Bovendien vindt ik het niet netjes dat de chatmedewerker mij direct met je en jouw aanspreekt, misschien wat ouderwets maar het getuigd niet echt van normen en waarden postnl.

De etiketten van het chatpersoneel zou een opfriscursus kunnen gebruiken, en de volgende keer graag het pakket volgens track en trace afleveren.

Geachte heer, mevrouw Ter Laak,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat u op 4 april voor niets heeft moeten wachten op uw pakketje. Tevens geeft u aan dat u naar ontevredenheid te woord bent gestaan via ons chat-kanaal. Graag informeer ik u hierover.

Via ons chat-kanaal wordt inderdaad doorgaans getutoyeerd. Mocht u dit liever niet willen, kunt u dit aangeven aan de chat-medewerker zodat daar rekening mee gehouden kan worden.

Voor wat betreft uw pakketje, begrijp ik dat het erg vervelend voor u moet zijn geweest dat u voor niets hebt moeten wachten. Ook omdat het al vaker is voorgekomen en u hier speciaal vrij voor heeft moeten nemen. Namens PostNL wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.
    Ik wil graag voor u nakijken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Heeft u voor mij de 3S code? Dan kan ik het een en ander voor u nagaan en u beter informeren.

Ik hoor het graag van u.

Irene
    PostNL