Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen, klantenservice onbereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448961
Gebruiker
mvds
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Maandag is mijn pakket verstuurd, en zou dinsdag aankomen. Sindsdien staat er elke dag "pakket wordt morgen bezorgd". Al 3 werkdagen verder. Klantenservice is onbereikbaar, ik heb gister en vandaag tientallen keren gebeld, en ook via facebook contact opgenomen. Dat het pakket een keer een dagje later is snap ik, maar ik ben nu al 3 dagen thuis op het aangeven tijdstip, en er komt steeds niks, en geen status update. Echt schandalig dit.

De oplossing

Pakket zou snel mogelijk bezorgen, en zorgen dat ze bereikbaar zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan in de aflevering van uw pakket. Ik begrijp dat u de zending graag eerder had willen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw Track en Trace-code heb ik de status gecontroleerd. We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, we bieden hiervoor echter geen honderd procent garantie. Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het de vele online bestellingen is het drukker dan normaal en zijn vertragingen ontstaan in de verwerking en aflevering van pakketten. Bij het volgen van een zending kunt u het beste de statusupdates volgen. Wanneer het pakket gesorteerd is en de status aangeeft dat de bezorger onderweg is kunt het pakket die dag verwachten. Volgens mijn informatie is uw pakket op 30 mei 2020 afgeleverd. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mvds
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen