Klacht POSTNL: pakket niet ontvangen, restitutie form is niet te downloaden

Klachtnummer
# 100554
Gebruiker
loodgieter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket besteld en zou bezorgd worden op 7-3-2015 voor 9:30 uur
ik ben naar het ophaalpunt gereden en mijn pakket lag er niet.

ik heb 1,50 extra betaald + nog een gesprek met postnl van 0,45ct en al met al heb ik mijn pakket nog niet, zou graag mijn extra kosten vergoed krijgen

formulier is ook niet te downloaden

De oplossing

restitutie van mijn extra onnodig gemaakte kosten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Smit,Wat ontzettend vervelend dat het pakket niet op het door u verwachte tijdstip klaarlag. Zou u mij de 3s-code van dit pakket willen sturen? Dan kan ik even met u 'meekijken' hoe het precies zit. Ik wacht uw reactie af,Met vriendelijke groet,
    Mena
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?