Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen, zogenaamd wel geleverd.

Toml94

Ik heb op 20 juni bij Zalando een bestelling geplaatst. Ik heb een aantal dagen gewacht op de bestelling, en na een aantal keer de track en trace te hebben gecontroleerd, stond er tot mijn verbazing dat het pakket op 28 juni geleverd zou zijn door de brievenbus. Ik heb niets ontvangen door de brievenbus en aangezien het hier nog wel eens verwarrend kan zijn met de huisnummers ben ik alle buren bij langs gegaan om te kijken of het pakket misschien per ongeluk daar terecht was gekomen. Helaas mocht dit niet baten en heb ik geen idee waar het pakket nu is.

Nu heb ik geprobeerd om in contact te komen met Zalando en PostNL, en echt waar, wat is dit veel moeite. Ik heb geprobeerd te bellen met beide klantenservices, geen geluk. Ik heb geprobeerd om via PostNL op een andere manier in contact te komen, en na veel moeite ben ik in contact gekomen met een medewerker van PostNL via de chat. Echter kreeg ik daar het antwoord dat ik maar weer contact moet opzoeken met Zalando.

Ik het het al eerder gehad dat PostNL beweerd het geleverd te hebben maar dat het niet zo blijkt te zijn. Ik heb er destijds te luchtig over gedaan maar dit kan zo echt niet naar mijn mening.

Kortom, ik ben inmiddels een paar uur verder op mijn vrije dag om dit rond te krijgen, het lukt voor geen meter en ik wil graag mijn pakket gewoon netjes ontvangen. Lijkt mij niet te veel gevraagd.

het pakket alsnog leveren.

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor teleurgesteld bent. Mijn excuses hiervoor.

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.

Toml94