Klacht POSTNL: pakket niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 479891
Gebruiker
Elgourari
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik verwacht een pakket uit Polen en heb nog niks ontvangen. Heb meerdere keren contact gehad en de bestelling zou geleverd worden. Heb nog niks ontvangen.

De oplossing

mijn pakket als nog verzenden

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - een omschrijving van het pakket: de inhoud en het uiterlijk (voor zover u deze informatie heeft);
    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. We zullen een onderzoek instellen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Graag informeer ik u.

    Op basis van de door u gestuurde Track & Trace-code heb ik de status nog een keer gecontroleerd. Er is vandaag een update verschenen op Track & Trace. Uw zending zal in ons proces verder gaan als briefpost en is hierdoor beperkt te volgen. Ik verwacht dat u de zending binnen vijf werkdagen via de post zult ontvangen en adviseer u dit verder af te wachten.

    Indien u de zending na vijf werkdagen nog niet heeft ontvangen dan raad ik u aan om contact op te nemen met de verzender voor een passende oplossing. De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending en is hun klant. U bent klant van de afzender en heeft met de verzender een afspraak over de levering van uw zending. De verzender kan in bepaalde situaties eventueel een onderzoek laten opstarten. Ik hoop uiteraard dat u de zending snel in uw bezit heeft of samen met de verzender tot een passende oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elgourari
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket leveren
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen