Klacht POSTNL: pakket niet ontvangen

Elgourari

Ik verwacht een pakket uit Polen en heb nog niks ontvangen. Heb meerdere keren contact gehad en de bestelling zou geleverd worden. Heb nog niks ontvangen.

mijn pakket als nog verzenden

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- een omschrijving van het pakket: de inhoud en het uiterlijk (voor zover u deze informatie heeft);
    - uw e-mailadres.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. We zullen een onderzoek instellen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

Bedankt voor uw reactie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u gestuurde Track & Trace-code heb ik de status nog een keer gecontroleerd. Er is vandaag een update verschenen op Track & Trace. Uw zending zal in ons proces verder gaan als briefpost en is hierdoor beperkt te volgen. Ik verwacht dat u de zending binnen vijf werkdagen via de post zult ontvangen en adviseer u dit verder af te wachten.

Indien u de zending na vijf werkdagen nog niet heeft ontvangen dan raad ik u aan om contact op te nemen met de verzender voor een passende oplossing. De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending en is hun klant. U bent klant van de afzender en heeft met de verzender een afspraak over de levering van uw zending. De verzender kan in bepaalde situaties eventueel een onderzoek laten opstarten. Ik hoop uiteraard dat u de zending snel in uw bezit heeft of samen met de verzender tot een passende oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Elgourari
Pakket leveren