Opgelost door POSTNL: Pakket niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 457058
Gebruiker
IB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ZENDING UIT CHINA AANGEKOMEN IN LAND VAN BESTEMMING PAKKETJE LIGT AL SINDS 01-06-2020 OP POSTKANTOOR MAAR PAKKET NIET ONTVANGEN.

De oplossing

Ik heb een track en tracé nr ontvangen en wil dat postnl dit voor mij uitzoekt en oplost.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van het pakket dat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace code van dit pakket? (dit mag ook de buitenlandse code zijn die ziet er meestal ongeveer zo uit; AB12345678CD)

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Dat heb ik graag gedaan. Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb de status voor u bekeken en wil dit graag toelichten.

    Ik zie in de status dat het pakket op 25 juni is afgeleverd, maar het bezorg adres dat aan dit pakket is gekoppeld komt niet overeen met het adres dat u heeft genoemd in uw contact gegevens. Voor meer informatie over het pakket of de adressering adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Ik mag u geen adresgegevens verstrekken. De afzender heeft als opdrachtgever voor de verzending van het pakket de mogelijkheid om via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in te laten stellen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?