Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Chantal Bakker

Ik wacht al 5 maanden op een pakket uit het buitenland, waarover ik al meerdere keren heb gehoord dat ik het ‘deze week kan verwachten’

Een oplossing vinden en zsm mijn pakket bezorgen. En ook echt moeite doen ipv steeds teruggrijpen op protocol

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u wilt weten wanneer u uw pakket van ontvangt. Graag informeer ik u hierover. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, dit is helaas niet gelukt. Daarom laat ik u nu via deze weg weten wat het antwoord is.

Uw pakket is al wel bij ons aangekondigd, maar ik zie dat het pakket nog niet bij ons is gesorteerd. Ik adviseer u om nog even af te wachten, want als alles goed gaat dan bezorgen we uw pakket binnenkort. U kunt de actuele status altijd bekijken op onze website.

Mocht u toch nog vragen hebben over wanneer u uw pakket ontvangt, dan kunt u het beste contact daarover opnemen met de opdrachtgever van uw pakket de afzender.