Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Klachtnummer
# 563638
Gebruiker
Chantal Bakker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht al 5 maanden op een pakket uit het buitenland, waarover ik al meerdere keren heb gehoord dat ik het ‘deze week kan verwachten’

De oplossing

Een oplossing vinden en zsm mijn pakket bezorgen. En ook echt moeite doen ipv steeds teruggrijpen op protocol

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u wilt weten wanneer u uw pakket van ontvangt. Graag informeer ik u hierover. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, dit is helaas niet gelukt. Daarom laat ik u nu via deze weg weten wat het antwoord is.

    Uw pakket is al wel bij ons aangekondigd, maar ik zie dat het pakket nog niet bij ons is gesorteerd. Ik adviseer u om nog even af te wachten, want als alles goed gaat dan bezorgen we uw pakket binnenkort. U kunt de actuele status altijd bekijken op onze website.

    Mocht u toch nog vragen hebben over wanneer u uw pakket ontvangt, dan kunt u het beste contact daarover opnemen met de opdrachtgever van uw pakket de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen