Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen AliExpress, bezorging mislukt

Kubra

Beste,

Onlangs heb ik een artikel besteld via AliExpress.com. Na een tijdje wachten zie ik op de tracking echter dat er staat 'Bezorging mislukt' terwijl ik geen briefje heb ontvangen dat jullie langs zijn geweest of iets dergelijks. Traceernummer is LB086606126SG. Ik heb nu geen flauw idee waar mijn pakketje momenteel is. Graag zou ik hierbij jullie hulp willen. Alvast dank!

Traceren waar mijn pakketje is

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat er iets mis is met de verzendlabel, waardoor de machine het adres niet goed kon lezen. Ik verwacht dat dit handmatig hersteld gaat worden, maar dit kan soms even duren. Zodra wij het pakket verwerkt hebben, dan moet u het pakket kunnen volgen via: www.internationalparceltracking.com/. Ik raad u aan om deze website de komende dagen in de gaten te houden.