Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen AliExpress, bezorging mislukt

Klachtnummer
# 394568
Gebruiker
Kubra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste,

Onlangs heb ik een artikel besteld via AliExpress.com. Na een tijdje wachten zie ik op de tracking echter dat er staat 'Bezorging mislukt' terwijl ik geen briefje heb ontvangen dat jullie langs zijn geweest of iets dergelijks. Traceernummer is LB086606126SG. Ik heb nu geen flauw idee waar mijn pakketje momenteel is. Graag zou ik hierbij jullie hulp willen. Alvast dank!

De oplossing

Traceren waar mijn pakketje is

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat er iets mis is met de verzendlabel, waardoor de machine het adres niet goed kon lezen. Ik verwacht dat dit handmatig hersteld gaat worden, maar dit kan soms even duren. Zodra wij het pakket verwerkt hebben, dan moet u het pakket kunnen volgen via: www.internationalparceltracking.com/. Ik raad u aan om deze website de komende dagen in de gaten te houden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen