Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen en slechte communicatie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 503183
Gebruiker
A. Bogers
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket 3SOPKZ0949909 is op 4 december 2020 ontvangen. Bijna dagelijks staat aangegeven dat het pakketje bezorgd zal worden. Het is inmiddels 14 december, en er is nog niets ontvangen.
Als je gaat chatten, zeggen ze dat alleen de opdrachtgever een klacht in kan dienen. Directe communicatie met Postnl is heel moeilijk.

Gewenste oplossing

Pakket zsm ontvangen.
Geboden oplossing
Pakket nog steeds niet ontvangen. Afzender heeft ook een klacht ingediend. Pakket is al een aantal keer gesorteerd en een paar meldingen gehad, dat het geleverd zou worden. Kan gewoon door de brievenbus.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u uw zending in ontvangst wilt nemen. De zending is inderdaad al enige tijd onderweg, het is dan ook raadzaam om de afzender hier over te benaderen zoals mijn collega’s u eerder adviseerden. Ik kan u niet van een passende oplossing voorzien, de afzender kan dit echter wel. Ik raad ik dan ook aan om dit toch te doen. Ik ga er van uit dat u en zij er samen uit kunnen komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen