Opgelost door POSTNL: Pakket niet ontvangen maar wel melding gehad

sad Opgelost
Weijts1

Gisteren kreeg ik een melding via de postNL app dat een pakketje bezorgd was in de brievenbus. Toen ik ging kijken, geen pakketje. Verzender heeft vervolgens ook een melding gekregen dat het bezorgd is. Nu een dag verder nog steeds niet bezorgd. Dit is niet iets wat met de reguliere post is bezorgd zou zijn maar met pakketpost dus moet de achterhalen zijn, wie dit dan bezorgd zou hebben. Er zat namelijk wel iets in van waarde, heeft me ruim 20 euro gekost. Kreeg gisteren via de chat een nogal onbevredigend antwoord, werd afgedaan als onverzekerd dus ik heb gewoon pech.

Ik wil graag het pakketje alsnog ontvangen.

Geachte heer/mevrouw Weijts,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hierdoor teleurgesteld bent. Mijn excuses hiervoor.

Om u goed van dienst te zijn, zou ik graag uw track & trace code in een reactie op dit bericht ontvangen.

Met vriendelijke groet

Thera
    PostNL
    Weijts1
    Hallo, ik heb vandaag alsnog het pakje ontvangen. Blijf het raar vinden dat ik de bezorgd melding kreeg.

Jacqueline Weijts

Weijts1
Geen, heb het pakketje een aantal dagen later gekregen. Heb wel gemeld dat ik het raar vind dat ik een melding krijg dat iets bezorgd is terwijl dit niet het geval is.