Opgelost door POSTNL: Pakket niet ontvangen niet thuis melding maar bezorger is niet aan de deur geweest

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 576674
Gebruiker
Gebruiker1632768614
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet geleverd niemand thuis volgens bericht in de app en mail
alleen heb ik een video deurbel en die heeft geen bezorger geregistreerd
toch wel vreemd
nu wordt het morgen bezorgd hoop dat ze echt komen

De oplossing

zorgen dat dit soort zaken niet meer voor komen wand de leverancier geeft ook een bericht dat je niet thuis was

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het klopt dat de bezorger niet bij u aan de deur is geweest. De zending heeft die dag niet in zijn bus gezeten. Een oorzaak kan zijn dat het pakket nog niet gesorteerd was en de bezorger al onderweg. In dit geval ligt het dan ook beslist niet aan de pakketten bezorger.

    Uiteraard voor u vervelend dat het pakket een dag later is geleverd op uw adres. Mijn excuses voor het ongemak.

    Wel heb ik uw klacht geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze track en trace informatie te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1632768614
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een uitleg gekregen en de bezorger was inderdaad niet aan de deur geweest werd toegegeven Ik denk dat ze hun code gebruik moeten verbeteren
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen