Opgelost door POSTNL: Pakket niet ontvangen niet thuis melding maar bezorger is niet aan de deur geweest

content Opgelost
Gebruiker1632768614

Pakket niet geleverd niemand thuis volgens bericht in de app en mail
alleen heb ik een video deurbel en die heeft geen bezorger geregistreerd
toch wel vreemd
nu wordt het morgen bezorgd hoop dat ze echt komen

zorgen dat dit soort zaken niet meer voor komen wand de leverancier geeft ook een bericht dat je niet thuis was

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het klopt dat de bezorger niet bij u aan de deur is geweest. De zending heeft die dag niet in zijn bus gezeten. Een oorzaak kan zijn dat het pakket nog niet gesorteerd was en de bezorger al onderweg. In dit geval ligt het dan ook beslist niet aan de pakketten bezorger.

Uiteraard voor u vervelend dat het pakket een dag later is geleverd op uw adres. Mijn excuses voor het ongemak.

Wel heb ik uw klacht geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze track en trace informatie te verbeteren.

Gebruiker1632768614
Een uitleg gekregen en de bezorger was inderdaad niet aan de deur geweest werd toegegeven Ik denk dat ze hun code gebruik moeten verbeteren